RO - Rumunská CZ - Česká EN - Anglická SK - Slovenská PL - Polská RU - Ruská TR - Turecká UA - Ukrajinská
RO - Rumunská
  • CZ - Česká
  • EN - Anglická
  • SK - Slovenská
  • PL - Polská
  • RU - Ruská
  • TR - Turecká
  • UA - Ukrajinská

Directorul companiei Bioveta, a.s., Ing. Libor BITTNER, a fost declarat ANTREPRENORUL ANULUI 2013 din Regiunea de Sud a Moraviei.

Prima pagină Noutăți Actualitați Directorul companiei Bioveta, a.s., Ing. Libor BITTNER, a fost declarat ANTREPRENORUL ANULUI 2013 din Regiunea de Sud a Moraviei.

1.9.2014

Directorul companiei Bioveta, a.s., Ing. Libor BITTNER, a fost declarat ANTREPRENORUL ANULUI 2013 din Regiunea de Sud a Moraviei. Competiţia internaţională „Antreprenorul Anului” organizată de Ernst & Young (EY) este programul global menit să recunoască şi să premieze antreprenorii de succes. Programul a fost demarat de EY în 1986, în Statele Unite, iar în prezent se derulează în peste 60 de ţări şi premiază cei mai inovatori şi de succes antreprenori din lume. Pentru acordarea titlului, juriul analizează fiecare candidatură pe baza a şase criterii, respectiv spiritul antreprenorial, performanţa financiară, direcţia strategică, inovarea, impactul global şi integritatea şi puterea personală de influenţare. Prin evidenţierea şi recunoaşterea rezultatelor obţinute de antreprenorii cu afaceri de succes, Ernst & Young îşi propune să încurajeze dezvoltarea activităţii antreprenoriale din întreaga lume.

Deja ca student al Facultatii Economice, Bittner a trecut de procesul de recrutare pentru postul de adjunct al Departamentului Financiar al companiei Bioveta. Asta a fost în 1991. La început, el a fost responsabil de privatizarea companiei. 

În acest an, împreună cu cei trei parteneri ai săi de afaceri, el se așteaptă la vânzări de aproximativ un miliard CZK (aproximativ 36.4 milioane de euro) și un profit de 200 de milioane CZK (aproximativ 7,3 milioane de euro). Cum a reușit o companie de modă veche să devină o companie prosperă? Bittner la început a decis că singurul mod de a reuși este acela de a elimina din portofoliul Bioveta produsele care nu aveau un viitor și a dezvoltat altele noi, care au potentialul de a deveni lideri pe piață, ca urmare a limitat în mod semnificativ producția. S-a dovedit că societatea a ales produsele potrivite. De exemplu, produsul cel mai bine vândut este un vaccin oral pentru vulpi împotriva rabiei.



Share: tw.png, 637B fb3.png, 512B gg.png, 716B in.png, 595B